در آیین افتتاحیه مجتمع دانشجویی امام رضا(ع)؛
۵ جلد کتاب در حوزه معرفت افزایی و تعالی فکری رونمایی شد

همزمان با افتتاح مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) از ۵ جلد کتاب در حوزه معرفت افزایی و تعالی فکری با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.۱۳۹۷/۹/۱۶ جمعه
به گزارش آستان نیوز، در آیین افتتاحیه مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، از ۵ جلد کتاب در حوزه معرفت افزایی و تعالی فکری رونمایی شد.
این ۵ جلد کتاب که به همت مرکز تعالی فکر و اندیشه موسسه جوانان آستان قدس رضوی تالیف شده است، به عنوان زیرساخت فکری و معرفتی اردوهای ویژه دانشجویان و جوانان استفاده خواهد شد.
«نور خدا» عنوان یکی از کتاب هایی است که در آیین افتتاحیه مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) از آن رونمایی شد. این کتاب شامل روایات معصومین(ع) است که می کوشد با زبان ساده و گویا جایگاه انسان کامل را در نگاه امام حسین(ع) در اختیار مخاطبان قرار دهد.
کتاب «عیار تجربه» هم از دیگر آثار رونمایی شده، با سیر انتقادی در آثار فسلسوفان غربی و در عین حال با دقتی فلسفی، شماری از نظریه های جهانی را از منظر فلسفه علم نقد کرده است و به سوالات معرفتی جوانان پاسخ می دهد.
کتاب «معمای علم خیر و شر» هم با بیانی نو، راهی جدید پیش روی مخاطبان نخبه قرار می دهد.
«زیارت، آغاز عشق و بندگی» هم چهارمین کتابی بود که در این مراسم از آن رونمایی شد. جوانان در این کتاب با چگونگی ایجاد ربوبیت در انسان آشنا می‌شوند. در این کتاب ضمن تبیین مفاهیم آداب زیارت، مقدمات زیارت با معرفت برای مخاطب فراهم می شود.
«اخلاق کار تشکیلاتی» هم پنجمین کتابی است که در حوزه معرفت افزایی تالیف شده است و موضوعاتی مانند توحید و اخلاق را تبیین می‌کند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.