با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛
مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) افتتاح شد

همزمان با ۱۶ آذر روز بزرگداشت دانشجو مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.۱۳۹۷/۹/۱۶ جمعه
به گزارش خبرنگار آستان نیوز، موسسه جوانان آستان قدس رضوی به عنوان متولی حوزه جوانان در این آستان مقدس در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه های موکد معظم له مبنی بر آماده‎سازی فضا برای رشد معنویت و کار فکری و فرهنگی هدفمند و عمیق در دانشگاه‌‏ها همزمان با ۱۶ آذرماه به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو مجتمع دانشجویی امام رضا(علیه السلام) را افتتاح کرد.
مجتمع فرهنگی دانشجویی امام رضا(ع) در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در نزدیکی حرم مطهر رضوی راه اندازی شده است و ظرفیت اسکان ۴۰۰ نفر را دارد.
کارکردهای این مجموعه فرهنگی دانشجویی علاوه بر پذیرایی و اسکان دانشجویان سراسر کشور با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر در روز، ایجاد فضاهای تعاملی همچون کافه کتاب با کاربری گعده های کتاب محور، پاتوق اندیشه با کاربری برگزاری کرسی‏‌های آزاد اندیشی، مناظرات دانشجویی و گعده های مباحثه خواهد بود.
یکی از اصلی‌ترین سرفصل‎های برنامه‎ای این مجموعه که مرکزی برای تعالی فکر و اندیشه جوانان است، بسترسازی و حمایت از اردوهای زیارتی دانشجویان زیارت اولی، نخبه و محروم سایر شهرستان‏ها و در مرحله بعد ساماندهی اردوهای تشکیلاتی دانشگاه‎های سراسرکشور است.
برگزاری جلسات مناظره، کرسی‏ های آزاد اندیشی و محافل سخنرانی، برگزاری جلسات پاتوق دانشجویی و همچنین برگزاری کلاس های معرفتی، سبک زندگی، بصیرتی و مهارتی از برنامه‏ هایی است که توسط دانشجویان در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است.
یادآور می شود، مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) سومین مرکز اردویی تربیتی موسسه جوانان آستان قدس رضوی است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.