به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد
نشست صمیمانه تولیت آستان قدس رضوی با جوانان رضوی

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان نشست صمیمی تولیت آستان قدس رضوی با جمعی از جوانان نخبه رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی؛ مدعوین این نشست همگی با محتوای دوره‌های آموزشی بی‌نهایت که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی از ۳ سال گذشته تهیه و تدوین شده است در دوره‌های مختلف آشنا شده‌اند و حسب دغدغه و لزوم گسترش این محتوا امروز با تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهند کرد.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی از سه سال گذشته با تغییر رویکرد و با هدف تربیت جوان مومن انقلابی فعالیت‌های تربیتی خود را آغاز کرد.

بهترین گروه مخاطب و با اثرپذیری بالا قشر جوان و نوجوان امروزی است که بر همین اساس محتوایی برمبنای معارف ناب شیعی آماده شد و طی دوره‌هایی با نام هفت روز دربهشت در اختیار نوجوانان نخبه سراسر کشور قرار گرفت.

در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ مقام معظم رهبری در دیدار با دست‎اندارکاران و مدیران موسسه جوانان آستان قدس رضوی ضمن تایید محتوای آماده شده بر لزوم گسترش این مبانی تاکید کردند. برهمین اساس محتوای آماده شده در قالب سامانه آموزشی مجازی قرار گرفت و با نام دوره بی‎نهایت در سطح کشور تبلیغ شد که مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان قرار گرفت.
مختاری ادامه داد: جمعی کوچک از هزاران جوان و نوجوانی که با این محتوا آشنا شده‌ و به کادر آموزشی این موسسه اضافه شده‌اند، امروز در اردوگاه آسمان هشتم مهمان تولیت آستان قدس رضوی بودند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.