مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی:
موسسه جوانان آستان قدس سالانه میزبان ۲۰ هزار دانشجو خواهد بود

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سه مرکز اردوگاهی موسسه جوانان  آستان قدس رضوی سالانه میزبان ۲۰ هزار دانشجو خواهند بود.
به گزارش آستان نیوز، مجتبی مختاری صبح امروز در آیین افتتاحیه مجتمع دانشجویی امام رضا(ع)، اظهار کرد: جوان نمی تواند انقلابی باشد مگر آنکه مومن باشد و اگر جوانی مومن و سرشار از معنویت و توحید نباشد، قطعا یک عنصر فاسد و مخرب در جامعه خواهد بود.
وی افزود: جوانی که هیچ رنگ و بویی از معنویت نداشته باشد، نخواهد توانست در مقابل کدخداها بایستد چراکه پشتوانه توحیدی ندارد.
مختاری ماموریت اصلی آستان قدس رضوی را ایجاد فضای معرفت افزایی برای اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: به دنبال این هستیم که با ایجاد زیرساخت های لازم، مشهد به پایگاه معرفتی برای جوانان و نوجوانان سراسر کشور تبدیل شود.
وی افزود: تبدیل مشهد به پایگاه معرفتی کشور نیازمند زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری است که در این دو بخش، تولیدات بسیار خوبی در موسسه جوانان آستان قدس رضوی رقم خورده است.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تالیف ۱۲ جلد کتاب در حوزه معرفت افزایی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد کتاب، ۷ جلد مربوط به زیرساخت های معرفتی است که از دل آن ها خروجی های متعدد فرهنگی و اندیشه ای حاصل شده است.
وی با اشاره به برگزاری طرح های آموزشی ویژه جوانان در آستان قدس رضوی گفت: به منظور ایجاد زیرساخت های سخت افزاری، اولین باغ تشریفاتی آستان قدس رضوی تحت عنوان باغ اردوگاه بیلدر آماده سازی شد و در اختیار جوانان قرار گرفت.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به پذیرش بیش از ۵۰ هزار جوان در اردوگاه باغ بیلدر طی دو سال اخیر بیان کرد: مجموعه اقامتی موسسه جوانان آستان قدس دومین فضایی است که با ظرفیت ۱۲ هزار نفری، برای میزبانی از جوانان سراسر کشور آماده سازی شده است.
وی با اشاره به آغاز بهره برداری از مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) گفت: برآورد مالی این پروژه مربوط به بهمن سال ۹۶ بود اما با همان برآورد، طی دو ماه اخیر آماده سازی و بیش از ۳ برابر پیش بینی ها، ابنیه احداث شد.
مختاری گفت: هم اکنون امکان میزبانی روزانه هزار نفر در اردوگاه های آستان قدس رضوی فراهم شده است که این رقم با بهره برداری از فاز توسعه ای باغ بیلدر و باغ بیرم آباد کرمان به دو هزار نفر می رسد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سه مرکز اردوگاهی آستان قدس رضوی سالانه میزبان ۲۰ هزار دانشجو خواهند بود.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار امیدواری کرد که با توسعه فضاهای آموزشی و اردوگاهی، زمینه استفاده از زیرساخت های متعلق به امام رضا(ع) در جهت معرفت افزایی جوانان فراهم شود.
وی گفت: متقاضیان شرکت در اردوهای آستان قدس رضوی می توانند با مراجعه به سایت ordoo.javanan.org، ثبت نام کرده و از خدمات این اردوها استفاده کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.