مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی
۱۲۰۰ نفر در دوره مجازی تربیت استاد شرکت می‎ کنند

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت:  ۱۲۰۰ نفر از طلاب  و دانشجویان سراسر کشور در دوره مقدماتی مجازی تربیت استاد عقاید اسلامی شرکت می ‎کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجتبی مختاری تصریح کرد: با شروع محدودیت‏‏ های اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تعطیلی مراکز آموزشی کشور، موسسه جوانان آستان قدس رضوی با آماده ‎سازی بستر آموزش مجازی، ثبت ‎نام دوره‎‏ های مقدماتی تربیت استاد عقاید اسلامی خود را تحت یک سامانه جامع آموزشی از ابتدای فروردین‎ماه آغاز کرد.

وی با بیان این مطلب که سامانه آموزش مجازی، تنها بخشی از سامانه جامع ارتباط با مخاطب موسسه جوانان آستان قدس رضوی است، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران این موسسه و تاکید ایشان بر گسترش فعالیت‎‏ های آموزشی و تربیتی این موسسه بر مبنای کتب برترین آرزو، تمام تلاش ما بر این قرار گرفت تا امکانات لازم برای راه‎ های گسترش هرچه بیشتر این اموزش ‎ها را فراهم کنیم که در این خصوص آماده‎ سازی سامانه جامع ارتباط با مخاطبین ما که از ۳ سال پیش برنامه ‏‎نویسی آن آغاز شده بود، سرعت بیشتری گرفت و در فروردین امسال سامانه آموزشی طراحی شده برای آن، مراحل آزمایشی را با موفقیت به پایان رساند.

مختاری در ادامه گفت: با فراخوان انجام شده در سراسر کشور، بیش از ۳۰۰۰  نفر برای شرکت در دوره تربیت استاد عقاید اسلامی ثبت ‎نام کرده که از این تعداد  ۱۲۰۰ نفر ثبت‎ نام خودرا نهایی کرده و در حال گذراندن دوره هستند.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی تاکید کرد: نظام آموزشی تعریف شده برای این سامانه، مرحله محور بوده به طوریکه شرکت‎ کنندگان با گذراندن یک مرحله و شرکت در آزمون تستی آن اجازه ورود به مرحله بعد را پیدا خواهند کرد که این مرحله‏ بندی برای دوره مقدماتی شامل آموزش سه کتاب معرفت ‎شناسی، خداشناسی و انسان‏ شناسی است که ۳۲ الی ۴۰ روز طول خواهد کشید و در ۴۲ مرحله انجام می‎‏شود.

مختاری با اشاره به ویژگی‎های این سامانه گفت: پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، جلسات آنلاین پرسش و پاسخ با استاد و محتوای ویژه این دوره‎ها باعث شده تا مورد استقبال دیگر سازمان‎ها و ارگان‎های فرهنگی وتربیتی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ثبت ‎نام ‎کنندگان به ۴ گروه تقسیم شده که ۲ گروه از آنان دوره مقدماتی را با موفقیت پشت سرگذاشته‎ اند و ۲ گروه دیگر در حال آموزش هستند؛ علاوه براین؛ منتخبین دوره مقدماتی که آن دوره را با موفقیت پشت سرگذاشته ‏اند در دوره تکمیلی؛ کتب راهنماشناسی، معادشناسی و اسلام ‏شناسی را فراخواهند گرفت.

مجتبی مختاری در پایان گفت: منتخبین دوره‏‎ های مجازی مقدماتی و تکمیلی با رعایت پروتکل‎ های بهداشتی برای شرکت در دوره تخصصی که به صورت حضوری در مشهد برگزار خواهد شد فراخوانده می ‏شوند.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.