برگزاری مراسم شب های قدر در موسسه جوانان آستان قدس رضوی

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم شب های قدر در موسسه جوانان آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجتبی مختاری با اعلام این خبر افزود: مراسم پر فیض شب های قدر در موسسه جوانان آستان قدس رضوی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های شب های قدر اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مناجات خوانی و ذکر مناقب اهل بیت(ع)، از برنامه های شب های قدر ۱۴۰۰ خواهد بود.

مختاری ادامه داد: اساتید، قاریان و مداحان اهل بیت در این سه شب در موسسه جوانان آستان قدس برنامه خواهند داشت که سخنرانان مراسم، در شب نوزدهم  استاد شیخ محمد حاجی ابوالقاسمی، در شب بیست و یکم آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی و در شب بیست و سوم حجه الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه  خواهند بود و  حاج سید محمود علوی، مداح اهل بیت به ذکر مصیب خواهد پرداخت.

گفتنی است، مراسم شب های قدر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ در فضای باز موسسه جوانان آستان قدس رضوی واقع در بلوار کوهسنگی، بین کوهسنگی ۱۹ و ۲۱ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی برای دلدادگان به اهل بیت و امیرالمومنین علی(ع) برگزار خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.