باهمکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود
دوره تربیت پشتیبان علمی_تحصیلی ویژه فعالین فرهنگی مناطق محروم

با همکاری موسسه جوانان و مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی دوره تربیت پشتیبان علمی_تحصیلی ویژه مربیان و فعالین فرهنگی مناطق محروم و حاشیه شهر برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این موسسه با همکاری مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی در راستای زمینه سازی برای رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم و حاشیه شهر و توانمندسازی مربیان و فعالین فرهنگی، نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان، دوره تربیت پشتیبان علمی- تحصیلی را اجرا می نماید.

این دوره با اتخاذ راهبرد حمایت و تقویت فعالیت تشکل‌های مردمی و با هدف توانمندسازی فعالین فرهنگی-اجتماعی جوان برای پشتیبانی تحصیلی دانش آموزان محروم، افزایش بهره‌وری فعالیت های تحصیلی گروه های خودجوش و مردم نهاد حاشیه شهر، تربیت یاوران تحصیلی در آماده سازی دانش آموزان محروم در آستانه کنکور و با محورهای موضوعی مرتبط شامل آَشناسازی با روش‌های مطالعه، تقویت حافظه و موفقیت تحصیلی، تقویت مهارتهای برقراری ارتباط با نوجوانان، آشنایی با مهارتهای تفکر مثبت، مدیریت استرس و افزایش اعتماد به نفس برنامه‎ریزی شده است.

لازم به ذکر است کارگاه های این دوره طی ۶ روز و در تاریخ‏های ۱۳ الی ۱۵ و ۲۰ الی ۲۲ اسفندماه برای علاقه مندان برگزار می‌گردد.

مخاطبین این دوره شامل یاوران تحصیلی، مدرسان و معلمان، مشاوران تحصیلی، مربیان و فعالان تربیتی (مساجد، تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی) می باشند که می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه http://form.javanan.org/poshtiban مراجعه نمایند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.