به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد
آئین افتتاحیه سومین دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی

 

آئین افتتاحیه سومین دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی ویژه تدریس به جوان و نوجوان با حضور آیت الله غلامرضا فیاضی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، آئین افتتاحیه سومین دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی با حضورآیت الله غلامرضا فیاضی و ۱۷۰ طلبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور و  برگزار شد.

این دوره با هدف بسترسازی جهت پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه به صورت نظام‌واره و منسجم و پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان و همچنین آشنایی بیشتر طلاب با شبهات روز مطرح در جامعه و به تبع آن آشنایی با افق‌های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی برنامه ‏ریزی شده است.

محتوای ارائه شده در این دوره از جمله معارف کاربردی (معرفت شناسی – انسان شناسی –خدا شناسی –معاد شناسی –اسلام شناسی – شیعه شناسی )، روش تدریس عقاید و مهارت مطالعه خواهد بود که توسط اساتید مطرح کشوری همچون حجت الاسلام خسروپناه، آیت الله عبودیت، حجت الاسلام وکیلی و … تدریس خواهد شد

لازم به یادآوری است بیش از ۱۰۰۰ داوطلب برای شرکت در این دوره ثبت نام کردند که پس از مصاحبه ۱۳۰ طلبه مرد و ۴۰ طلبه زن از سراسر کشور برای شرکت در این دوره انتخاب شده‎اند.

در این دوره ۱۰ روزه برای شرکت‎کنندگان بیش از ۱۰۰ ساعت برنامه آموزشی تدارک دیده شده است و در پایان به شرکت کنندگانی که نمره قبولی از آزمون کتبی و مصاحبه کسب نمایند گواهینامه شرکت در دوره اهدا خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.