تنها در اردیبهشت ماه صورت گرفت
پذیرش بیش از ۵۸۰۰ نفر در اردوگاه امام رضا(ع)

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در دومین ماه از بهار سال ۱۳۹۸ در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(علیه السلام) تا ۱۵ اردیبهشت ماه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در نوبت صبح و بعدازظهر میزبان ۴هزار ۱۰۰ جوان و نوجوان از سراسر کشور بود و علاوه بر آن در ایام ماه مبارک رمضان با تدابیر اتخاذ شده امکان پذیرایی از گروه‏های مختلف در وعده افطار فراهم شد که تا کنون این اردوگاه میزبان ۱۷۰۰ نفر در وعده افطاری بوده است.

همچنین موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این ماه ثبت نام دو طرح آئین اعتکاف ماه مبارک رمضان را مخصوص دختران و پسران مشهدی و فعالین فرهنگی آغاز کرده که نتایج قرعه کشی اعتکاف راه وصل ویژه دختران و پسران اعلام شده و پذیرفته شدگان ۹ الی ۱۱ خرداد در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی معتکف خواهند شد.
مجتمع دانشجویی امام رضا( علیه السلام)، مرکز تعالی فکر و اندیشه جوان، از دیگر فضاهای اردوگاهی وابسته به موسسه جوانان آستان قدس رضوی در اردیبهشت ماه و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان میزبان بیش از ۱۲۰۰ دانشجو از سراسر کشور بوده است.

با نزدیک شدن به دهه کرامت رضوی، موسسه جوانان آستان قدس رضوی به عنوان مجری جشن‏های زیرسایه خورشید از هم‎اکنون فرایند مصاحبه مبلغین و خدام داوطلب برای اعزام در دوازدهمین دوره جشن‏های مردمی زیرسایه خورشید را آغاز کرده است، همچنین در همین راستا و به جهت هماهنگی بیشتر شهرستان‏ها برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره این جشن‏ها، مسئولین شبکه جوانان رضوی برای شرکت در نشست فصلی با همین موضوع به مشهد دعوت شده‏اند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.