برگزاری جشن های زیرسایه خورشید در ۹۳ شهر و روستای مازندران

همزمان با دهه کرامت رضوی، جشن های زیرسایه خورشید در ۹۳ شهرستان، شهر و روستای استان مازندران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، جشن های زیرسایه خورشید با حضور کاروان خادمان رضوی در ۱۸ شهرستان، ۲۵ شهر و ۵۰ روستای این استان در حال برگزاری است.

امسال نیز زائران حرم رضوی در قالب جشن های زیر سایه خورشید در استان مازندران حضور یافته و پرچم حرم مطهر رضوی را به گردش در آورده اند.

بدین ترتیب چهار کاروان زیر سایه خورشید با ۱۳ خادم رضوی در پنجمین روز از دهه کرامت روانه استان مازندارن شده است.

همچنین طی این دهه، بیش از ۲۵۰ عنوان عنوان برنامه در قالب زیرسایه خورشید در نقاط مختلف این استان در حال اجرا است.

از جمله برنامه های جشن های مردمی زیرسایه خورشید می توان به برنامه آرام جان، حضور خادمان در بیمارستان ها، پیام رهایی، حضور در زندان ها، تکریم خدمتگزاران، دیدار خادمان با ائمه جمعه و مدیران، حضور در مراکز تولیدی و… اشاره کرد.

برپایی نمایشگاه رواق رضوان در ساری و ۱۰ شهرستان دیگر، یکی از ویژه برنامه های این ایام را به خود اختصاص داده است که با شعار محوری، خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت برگزار می شود.

۶۰ مجموعه فرهنگی شامل موسسات فرهنگی، هیئت ها و جوانان مردمی، برنامه های زیرسایه خورشید را اجرا می کنند و تمامی فعالیت های آستان قدس رضوی در کشور و مازندران، مردم پایه است.

فعالیت های دهه کرامت با همت نیروهای مردمی انجام می شود و طبق آمار سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر از برنامه های زیرسایه خورشید بهره مند شده اند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.