بندر امام خمینی(ره) میزبان خدام کاروان زیرسایه خورشید

به مناسبت دهه کرامت آئین استقبال کاروان زیر سایه خورشید خادمان امام رضا(ع) از مزار شهدا تا مقبره مطهر شهدای گمنام بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید به استان خوزستان، مردم و مسئولان در بندر امام خمینی(ره) از خادمان امام رضا(ع) استقبال کردند.

پس از برگزاری آئین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در مزار شهدا که با حضور پرشور مردم و مسئولان انجام شد، خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران بخش دیالیز بیمارستان راه زینب(س) عیادت و بیماران خود را به پرچم آستان قدس رضوی متبرک کردند.

در ادامه مراسم حضور کاروان خورشید، خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده شهدا و خانواده‌های محرومان کمیته امداد امام خمینی(ره) رفته و منزل آن ها را با پرچم منقش به نام آقا علی بن موسی الرضا(ع) عطرآگین کردند.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید با مردم محروم کوی امام رضا(ع) دیدار صمیمی داشتند.

این کاروان در ایستگاه پایانی به مقبره مطهر شهدای گمنام حسینیه ثارالله رفته و در جشن مردمی دهه کرامت با عطر پرچم آستان قدس رضوی شرکت کردند.

لازم به یادآوری است، کاروان زیرسایه خورشید با آغاز دهه کرامت رضوی وارد استان خوزستان شده است و تا بیست و سوم تیر ماه جاری در برنامه های تدارک دیده شده ویژه این دهه حضور خواهد داشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.