همزمان با دهه کرامت صورت گرفته است؛
برگزاری جشن مردمی زیرسایه خورشید در کرمان

همزمان با دهه کرامت رضوی، جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم آقا علی موسی الرضا(ع) در کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در سال جاری ۲ کاروان متشکل از خادمان حرم امام رضا(ع) برای شرکت در ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به ۶۰ شهرستان، بخش و روستای استان کرمان سفر کرده اند.

جشن مردمی زیر سایه خورشید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، سخنرانی، مولودی خوانی، شعرخوانی، اهدای جوایز ارزشمند، برافراشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های نبات و نمک متبرک همراه بوده است.

کاروان خدام رضوی در استان کرمان برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد که دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولان استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعتگران، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار و عیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها و… از جمله آن ها شمار می رود.

علاوه بر این، می توان به برنامه هایی همچون دیدار با ایتام و کودکان بی‌سرپرست، حضور در جشن «شکوفه‌های نور» ویژه دختران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح، حضور در بقاع متبرکه و… اشاره کرد.

گفتنی است، کرمان از جمله استان هایی است که همزمان با آغاز دهه کرامت میزبان کاروان زیرسایه خورشید بوده است که تا پایان این دهه ویژه برنامه های فرهنگی متنوعی را با حضور خدام رضوی برگزار می کند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.