نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی:
کاروان خدام رضوی، خیر و برکت را با خود به استان آورده اند

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی گفت: کاروان زیرسایه خورشید، خیر و برکت را با خود به این استان آورده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حجت الاسلام ال هاشم بیان کرد: اگر به دنبال موفقیت کشورمان هستیم باید روش و منش امام رضا(ع) را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر این که پیشرفت علمی را باید از امام رضا پند بگیریم، تصریح کرد: همه باید دست در دست هم سبک زندگی امام رضایی را راه بیندازیم تا موفقیت های چشمگیری را به دست آوریم.

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنان دین نمی توانند پیشرفت جوانان ما را ببینند و به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ما هستند.

گفتنی است، کاروان زیرسایه خورشید از هفدهم تا بیست و چهارم تیر ماه جاری در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی همچون ورزقان، اهر، هوراند، زرنق، اسکو، هریس، خسروشهر، آذرشهر، عجبشیر، سراب، بناب، بستان آباد، مرند، میانه، صوفیان، مراغه، جلفا، هشترود و… حضور دارد.

در این راستا در ایام دهه کرامت برنامه هایی همچون برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، پرچم گردانی، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، سرکشی از زندان‌ها، حضور در پادگان‌ها، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در حال اجرا است.

پرداخت وام بلاعوض جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و اعزام زیارت اولی‌های آذربایجان شرقی به زیارت امام رضا(ع) بخشی دیگر از برنامه‌های این دهه در آذربایجان شرقی به شمار می رود.

همچنین نمایشگاه خدمتگزاری رواق رضوی همزمان با دهه کرامت در پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز و در ۲۰ غرفه برپا می‌شود.

علاوه بر این، برنامه هایی نظیر ارایه مشاوره حقوقی، برگزاری کنگره شعر رضوی، برگزاری کرسی تلاوت، داستان نویسی، رونمایی از ۱۴ کتاب شعر رضوی و… انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.