مساجد تهران زیر سایه خورشید

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت در امکان مذهبی و مساجد تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوزادهمین دوره جشن‌های ملی و بین‌المللی زیرسایه خورشید همزمان با دهه کرامت در کشور در حال برگزاری است و طی آن خادمان حرم رضوی با پرچم تبرکی آستان قدس رضوی در امکان مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند تا کسانی را که از فیض زیارت و حضور در مشهد بی‌نصیب مانده اند، از این طریق بهره‌مند سازند.

در این راستا کاروان زیر سایه خورشید به همت دفتر آستان قدس رضوی منطقه ۲ تهران در منزل خانواده شهدا، ‌تالار ایوان شمس، بیمارستان حضرت رسول(ص)، مقبره شهدا، مسجد دانشگاه شریف، حسینیه موسی ابن جعفر(ع)، مسجد بقیع و مسجد المهدی غرب تهران حضور یافته و حال و هوای حرم رضوی را برای حاضران تداعی کرده است.

کاروان زیر سایه خورشید در این سال‌ها توفیق داشته به برکت امام رضا(ع) ۴۰ محکوم به اعدام را نجات دهد و خانواده‌ مقتولان با حضور این کاروان رضایت به آزادی و بخشش افراد بدهند.

پایان بخش مراسم حضور کاروان زیر سایه خورشید در این اماکن، هم‌خوانی خادمان حرم امام رضا(ع) بوده است.

گفتنی است، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب کاروان های زیر سایه خورشید طی دهه کرامت که از سیزدهم آغاز و تا بیست و سوم تیر ماه ادامه دارد، در راستای استشمام عطر و بوی حرم مطهر حضرت رضا (ع)، در سراسر کشور حضور خواهد داشت.

امسال حدود ۶۵ تیم و گروه در سراسر کشور پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) را می‌گردانند که ۴ گروه نیز در استان تهران حضور دارند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.