با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی صورت می‎گیرد
مشاوره تخصصی انتخاب رشته دانشگاه‏

 

 

با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مشاوره تخصصی انتخاب رشته دانشگاه برای کلیه داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در طی دو سال اخیر، سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی با همکاری معاونت فرهنگی ، بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی ، مرکزرسیدگی به امور مساجد و موسسه جوانان آستان قدس رضوی شرایطی را فراهم آورده‌اند که کلیه داوطلبان پذیرفته شده در کنکور سراسری و واجد شرایط انتخاب رشته بتوانند در بازه زمانی انتخاب رشته، در مساجد سطح شهر به صورت رایگان از خدمات مشاوره تخصصی انتخاب رشته که توسط اساتید خبره دانشگاهی انجام می‌پذیرد، بهره‌مند شود.

 

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری برای بهره مندی از مشاوره تخصصی انتخاب رشته می توانند در سامانه http://form.javanan.org/moshavere ثبت نام نمایند؛ سپس زمان و مکان مناسب برای مشاوره از طریق پیامک به اطلاع شان خواهد رسید.

 

انتخاب رشته، آخرین قدم در فرآیند ورود دانش‌آموزان عزیز به دانشگاه است و به دلیل این‌که نتیجه تمام این فرآیند به انتخاب رشته بستگی دارد، در نتیجه مهمترین گام به شمارمی آید. بنابراین یک انتخاب اشتباه می‌تواند زحمات چندین ساله داوطلبان را از بین ببرد. از طرف دیگر، یک انتخاب مناسب و درست، به همان اندازه می‌تواند داوطلب را به رشته‌ای که به آن علاقمند است، نزدیک کند و سرانجام به رضایت شغلی و اشتغال هدفمند و افزایش بهروری شغلی در جامعه منجر خواهد شد.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.