در نوزدهمین دوره اردوهای معرفتی هفت روز در بهشت
۳۶۰ نوجوان نخبه میهمان موسسه جوانان آستان قدس رضوی شدند

در نوزدهمین دوره اردوهای معرفتی هفت روز در بهشت، ۳۶۰ نوجوان نخبه از سراسر کشور میهمان موسسه جوانان آستان قدس رضوی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در این دوره اردو، علاوه بر حضور۲۹۰ دانش‎آموز مدارس استعدادهای درخشان از ۱۲ استان کشور، ۷۰ نفر از دانش‎آموزان برگزیده دوره‏های گذشته نیز با عنوان دوره تکمیلی هقت روز در بهشت حضور دارند.

اردوهای فرهنگی-تربیتی «هفت روز در بهشت» ویژه نوجوانان نخبه و مستعد، امسال با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‎پژوهان به همت موسسه جوانان آستان قدسر رضوی در قالب برنامه‎ای هفت روزه و با هدف ارتقای سطح علمی، دینی و اعتقادی آنان برای سومین سال متوالی برگزار می گردد.

با گذشت سه سال از اجرای این طرح تاکنون موسسه جوانان آستان قدس رضوی ۱۸ دوره از این اردوها را برای ۴۰۰۰ نوجوان نخبه سراسر کشور برگزار کرده است

برنامه‌های آموزشی، تفریحی و معرفتی متعددی از جمله ، ۲۱جلسه کلاس آموزشی با محوریت کتب اختصاصی دوره با موضوعات خداشناسی، انسان‌شناسی و جهان‌شناسی، معرفت‌شناسی و…)، شرکت در همایش‌های ارتقایی و آموزشی با حضور اساتید و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی ملی، زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، استفاده از آیتم‌های اردوگاه امام رضا علیه السلام، حضور در پارک آبی و …. تدارک دیده شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.