در مراسم اکران مستند اردوهای «هفت روزدربهشت» انجام شد
رونمایی از دوکتاب «نردبان آسمان» و«دریچه‎ ای به عالم پنهان»

 

 

در مراسم اکران فیلم مستد اردوهای «هفت روز دربهشت» از دوکتاب «نردبان آسمان» و «دریچه ‎ای به عالم پنهان» رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در مراسم اکران خصوصی فیلم مستند هفت روز دربهشت که با حضور جمعی از نخبگان و شخصیت‎های فرهنگی و رسانه‎ای کشور در سینما هویزه مشهد برگزار شد از دو کتاب «دریچه ای به عالم پنهان» و «نردبان آسمان» رونمایی شد.

کتاب نردبان آسمان ابتدا ریشه همه انتخاب های انسان را مورد بررسی قرار می‎دهد و سپس نگاهی به مساله عمومی حرکت انسان‎ها در عوالم هستی کرده و چیستی و چگونگی آن را با توجه به باطن عالم هستی و نقش اعمال انسان مورد بررسی قرار می‎دهد.

این کتاب که توسط کارگروه محتوایی موسسه جوانان تالیف شده است در قطع رقعی و در شمارگان ۲۰۰۰ برای اولین بار به چاپ رسیده است.

در کتاب دریچه ای به عالم پنهان، ابتدا با عالم ماوراء آشنا شده و سپس از دریچه نفس خویش به عظمت توحیدی خداوند نیم‌‎نگاهی انداخته و سپس مطالبی عمیق پیرامون هدف خلقت و داستان پر رمز و راز هبوط حضرت آدم و در نهایت اکسیری به نام عشق را به تماشا می‌نشینیم.

این کتاب نیز توسط کارگروه محتوایی موسسه به رشته تحریر درآمده است و در پاییز ۱۳۹۸ در قطع رقعی و شمارگان ۴۰۰۰ به چاپ رسیده است.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با انتشار این دو جلد کتاب تاکنون موفق شده است تالیفات کتب معرفتی خود را در ۳ سال گذشته به ۲۱ جلد برساند؛ علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه کتب چاپ شده در موسسه جوانان آستان قدس رضوی به نشانی shop.javanan.org  مراجعه نمایند

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.