به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی
ثبت نام پنجمین دوره آموزش معارف کاربردی آغاز شد

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ثبت نام پنجمین دوره آموزش مقدماتی معارف کاربردی ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی ، ثبت نام پنجمین دوره آموزش معارف کاربردی «ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان» با نام برهان آغاز و تا ۱۸ آذرماه ادامه خواهد داشت.

این دوره با هدف، بسترسازی برای پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه، پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان، آشنایی بیشتر طلاب با شبهات روز مطرح در جامعه، آشنایی با افق‌های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی و توانمندسازی اساتید اعتقادی سراسر کشور در حوزه نوجوانان و بسترسازی جهت پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه و مبتنی بر کتب هفت جلدی برترین آرزو برنامه‎ریزی و اجرا می‎شود.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی براساس رسالت‎های ابلاغ شده، راهبردهای مختلفی را جهت اثرگذاری در قشر جوان برای خود تعریف کرده است ، یکی از این راهبردها تربیت نیروی متخصص در حوزه جوانان است که در همین راستا در طول دوسال گذشته تنها ۴ دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی ویژه جوانان علاوه بر دور‏های تربیت مربی اردویی، و تربیت مربی تخصصی جوانان در دو حوزه دختران و پسران برنامه‎ریزی و اجرا کرده است.

این دوره که برای اولین بار با همکاری ستاد اقامه نماز، وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‎شود، منحصرامخصوص ائمه جماعت مدارس دخترانه و پسرانه مشهدمقدس خواهد بود و به مدت ۶ هفته و هر هفته دو روز از ۲۱ آذرماه پذیرای علاق‎مندان خواهد بود.

اعطاء گواهینامه حضورو اضافه شدن به شبکه اساتید عقاید و استفاده از ظرفیت های اردوگاهی آستان قدس رضوی از جمله مزیت‎های این طرح به شمار می‎رود.
علاقه‎مندان می توانند با مراجه به سامانه http://form.javanan.org/aqaed98 در این دوره ثبت نام نمایند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.