از سوی ستاد برگزاری جشن‎ های زیرسایه خورشید اعلام شد
رعایت پروتکل‌‏های بهداشتی وزارت بهداشت الزامی است

 

ستاد برگزاری سیزدهمین دوره جشن ‎های مردمی زیرسایه خورشید، پروتکل ‎های بهداشتی برگزاری برنامه ‏های فرهنگی این جشن ‎ها را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، پروتکل ‏های بهداشتی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ‎های سیزدهمین دوره جشن‎های زیر سایه خورشید به مدیران تشکل‏ های برگزارکننده این جشن ‏ها در استان‎های سراسر کشور ، مدیران کاروان، روحانیون و خدام اعزامی به این جشن ‎ها ابلاغ شد.

این ابلاغیه به تفکیک برای اعضای کاروان و تشکل‎های میزبان پروتکل ‏هایی را ارائه کرده است که رعایت آن در طول دهه کرامت الزامی است.

انجام تست کرونا ، استفاده از ماسک در طول سفر، ممنوعیت هرگونه دیده ‎بوسی و دست ‎دادن، ضدعفونی روزانه البسه اعضای کاروان، عدم ابتلا اعضا به هرگونه بیماری، ضدعفونی مکرر پرچم و جعبه آن، اجرای فاصله‎ گذاری اجتماعی در مراسمات، ممنوعیت هرگونه ملاقات و گعده، ممنوعیت هرگونه لمس پرچم و استفاده از دستکش در زمان توزیع متبرکات از پروتکل‌‏ های ابلاغی به اعضای کاروان بوده است.

کنترل ورود و خروج به محل اسکان، ضدعفونی هر روز محل اسکان، استقرار یک شخص به عنوان مسئول بهداشت، تعیین ظرفیت برای هر خودرو، ضدعفونی پی در پی خودرو، تامین ماسک و موادضدعفونی‎کننده در محل اسکان و محل مراسمات، بررسی شرایط محل برگزاری از جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیش از ورود کاروان، تامین غذای اعضای کاروان از محلی مطمئن، تقویت قوای جسمی اعضای کاروان، عدم برگزاری برنامه استقبال، ایجاد تونل ضدعفونی در مراسمات و استفاده از ماسک توسط کلیه کادر اجرایی مراسم‎ ها از پروتکل‎های ابلاغی به مدیران تشکل‎ها در سراسر کشور است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.