رحمت و رافت رضوی سوغات خدام برای مردم باشد

محمدباقر محمدی لائینی حضور کاروان های زیرسایه خورشید در سراسر ایران اسلامی برای ترویج سیره رضوی را شایسته تحسین دانست و گفت: باید رحمت و رافت رضوی را میان مردم سوغات ببریم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در آیین حضور کاروان زیرسایه خورشید در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: حضور خدام امام رضا(ع) و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جای جای ایران اسلامی عنایت رضوی است.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: پیام این پرچم این است که آنچه که به ما عزت می دهد و مملکت ما را حفظ می کند این پرچم است نه پرچم های دیگر. روزی شیخ فضل الله نوری محکوم به اعدام شده بود و گفتند اگر پرچم انگلیس را روی بام خانه خود نصب کنید مصون خواهید ماند و شیخ فرمودند که یک عمر زیر پرچم اسلام زندگی کردیم برای دو روز باقی مانده عمر هرگز چنین ذلتی را نمی پذیریم.

وی به تلاش برخی از مردم برای قرار گرفتن زیر پرچم بیگانگان، گفت:امروز متاسفانه خیلی ها مسابقه می دهند تابعیت آنجا را بگیرند دو تابعیتی بشوند اما آنچه که مملکت ما را نجات داده دیانت ماست. جهان فهمید سلطان و عزیز و دنیا و آخرت ما حضرت رضا(ع) است.

محمدی لائینی اذعان کرد: مابه این پرچم افتخار می کنیم یکی از دستاوردهای بارگاه رضوی همین انتخابات و خروجی انتخابات است که خادم امام رضا(ع) منتخب مردم شده است آیت الله رئیسی از رهگذر خدمت در بارگاه آن حضرت لیاقت پذیرش این پست را پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه قدردان عنایات بی پایان علی بن موسی بن رضا(ع) هستیم، اظهار امیدواری کرد خداوند متعال به برکت این قبله معنوی و خواهر و برادر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع)، بلاهای سیاسی که بالاتر از بلاهای جسمی است از سر این مملکت برطرف کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه در مکتب امام هشتم امامت اصل و اساس است دین ولایت محور است قبل از این که عبادت و مناسک محور باشد، گفت: اولین شرط رسیدن به هدف انتخاب درست مسیر است؛ مسیر رسیدن به هدف، ولایت است وقتی در مسیر باشی عبادت هم به شما نفع می دهد.

وی خاطرنشان شد:درس ولایت محوری یکی از درس های مهم مکتب امام رئوف است.

محمدی لائینی حضور کاروان های زیرسایه خورشید در سراسر ایران اسلامی برای ترویج سیره رضوی را شایسته تحسین دانست و گفت: باید رحمت و رافت رضوی را میان مردم سوغات ببریم و باید کمک های مومنانه را به نیت ترویج سیره رضوی بین نیازمندان توزیع کنیم.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.