در چهارمین روز از دهه کرامت رضوی،
جانبازان و خانواده شهدای دیهوک در طبس میزبان خدام رضوی شدند

در چهارمین روز از دهه کرامت رضوی، خانواده جانبازان و شهدای دیهوک در طبس میزبان خدام رضوی در قالب کاروان های زیر سایه خورشید شدند.
به گزارش آستان نیوز، کاروان «زیر سایه خورشید» که روز گذشته وارد استان خراسان جنوبی شده بودند صبح امروز به همراه پرچم متبرک رضوی با خانواده شهید والامقام «محمدرضا حجی آقا» از شهدای عظیم الشان نیروی انتظامی و همچنین پدر بزرگوار شهید که از افتخارات و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، دیدار کردند.
حضور در منزل جانباز سرافراز و دلیر هشت سال دفاع مقدس «محمد اکبری» و همچنین دیدار با خانواده جانباز سرافراز و دلیر هشت سال دفاع مقدس و ایثارگر شیمیایی عملیات مرصاد «مجید توکلی» در شهر دیهوک شهرستان طبس از دیگر دیدارهای امروز این کاروان بود.
خدام حرم امام رضا(ع) حضور در بین خانواده های شهدا و جانبازان به عنوان اسوه های صبر و شکیبابی را افتخاری ماندگار برای خود عنوان کردند.
در ادامه این دیدارها، خدام رضوی با جهادگران عرصه سلامت و افرادی که در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا به یاری مردم شتافتند در مسجد قدس دیهوک دیدار و از آنان قدردانی و تجلیل کردند.
در این دیدار حجت الاسلام «رحیمی» خادم حرم‌مطهر رضوی با بیان اینکه وظیفه ما الگو‌گیری از کرامت ها و معارف اهل بیت(ع) و همچنین ولی‌ نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، اظهار کرد: مدافعان سلامت و شهدای سلامت ‌که امروزه جانانه برای صیانت از سلامتی جامعه در مبارزه با ویروس‌کرونا تا پای جان تلاش می‌کنند ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی افزود: هدف کاروان زیر سایه خورشید ترویج سنت و سیره امام رضا (ع) و ترویج و تقویت ارتباط با این امام همام از طریق زیارت از راه دور است.
قرائت زیارت شریف امین الله و مولودی‌خوانی خدام بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های این مراسم به مناسبت دهه کرامت بود.
شایان ذکر است، تمامی برنامه های کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام بارگاه رضوی امسال با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.