دعوت دبیر جشن زیر سایه خورشید یزد از مردم برای حضور مجازی در جشن زیر سایه خورشید

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری در مصاحبه با رادیو یزد ، از مردم شریف دارالعباده دعوت کرد امسال از قاب تلویزیون مهمان جشن زیر سایه خورشید باشند.

دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید استان یزد در این مصاحبه از لغو برگزاری حضوری جشن بزرگ زیر سایه خورشید که هرساله با اجتماع بیش از سی هزار نفر از مردم دارالعباده برگزار می‌شد، خبر داد و گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی مردم این برنامه به صورت تلویزیونی برگزار می شود و از طریق شبکه یزد مهمان خانه‌های مردم هستیم‌.
دبیر جشن زیر سایه خورشید همچنین به کاهش برنامه‌های جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: امسال به خاطر شرایط کرونا برنامه‌هایی که مستلزم حضور جمعیت بود لغو شد اما به جای آن ویژه‌برنامه‌ «زیر سایه خورشید» را روی آنتن تلویزیون خواهیم برد که از جمعه ششم تیرماه به مدت ۸ شب، بعد از خبر ۲۳ از شبکه یزد پخش می شود. وی افزود: این برنامه با بخش‌های متنوعی از جمله کارشناسی، خاطره‌گویی، حضور خدام است.
حجت الاسلام حیدری ضمن بیان اینکه خوشبختانه برنامه‌های خدام با جمعیت کم و رعایت دستورات بهداشتی در سطح استان در حال اجراست، گفت: امروز روز اول حضور خدام در استان بود که دو تیم از خدام در شهرستان‌های میبد و ابرکوه حضور پیدا کردند و برنامه‌ها متعددی اجرا شد.
وی اظهار امیدواری کرد که حضور خدام و پرچم علی بن موسی الرضا(ع) باعث ایجاد برکت در زندگی ‌مردم دارالعباده شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.