نماینده ولی فقیه خوزستان:
کاروان خدام، پیام‌آور عشق اهل بیت(ع) در قلب‌های مومنان هستند

اهواز – ایرنا – حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فر نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه پنجشنبه به مناسبت آغاز دهه کرامت با شعار خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع) با خادمان امام رضا (ع) در اهواز دیدار کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فر پنجشنبه شب در دیدار با جمعی از خدام حرم امام رضا (ع) در مسجد رضوان اهواز اظهار داشت: امسال سیزدهمین سالی است که کاروان کارگزاران آستان مقدس رضوی به خوزستان می‌آیند و پیام‌آور عشق و محبت اهل بیت(ع) و ایجاد مهر و محبت در قلب‌های مومنان هستند.

وی افزود: خدام امام رضا(ع) برنامه‌های متعددی در طول سال در استان‌ها دارند و زمینه‌ساز ایجاد محبت در قلب‌ها هستند که حضور آنها در خوزستان برای ما افتخاری بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: هرجا که رنگ و بوی اهل بیت(ع) وجود دارد، بی‌شک مصداق رحمت الهی است.

وی گفت: امسال کشور و بخصوص خوزستان باتوجه به شیوع ویروس کرونا با شرایط سختی مواجه است اما با این وجود سفر خدام رضوی به این استان تعطیل نشد و موجبات رحمت الهی را برای ما فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فر گفت: حضور کاروان امام رئوف امسال با شرایط خاصی در استان برنامه ریزی شده و امید است میزبان شایسته‌ای برای این خدمتگزاران باشیم.

وی بیان کرد: مردم خوزستان همواره در این سال‌ها میزبان خوبی برای خدام رضوی بوده‌اند و خرسندیم که امسال نیز از این برکت الهی بی‌نصیب نماندند.

هر ساله به مناسبت دهه کرامت شعار سال و عناوین این ۱۰ روز از سوی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور اعلام می‌شود. امسال نیز شعار خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت (ع) اعلام شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.