نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید:
خدا را شاکریم با حضور شما میتوان عطر و بوی حرم رضوی را استشمام کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با خادمان حرم رضوی گفت: اهل بیت(ع) منشا برکات معرفتی بی‌شمار هستند و باید جامعه را سر این سفره با عظمت نشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز و در آستانه سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) خادمان حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار ضمن قدردانی از حضور خادمان حرم رضوی علی‌رغم شرایط خاص موجود گفت: از اینکه بعد از مدت‌ها دلتنگی این فرصت فراهم شد تا عطر و بوی حرم رضوی را استشمام کنیم خدا را شاکریم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم دلتنگ حرم حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) هستند و لحظه‌شماری می‌کنند که موانع برطرف شود و خود را به ساحت نورانی ایشان برسانند و در حال و هوای آن توسل جویند.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت باید محتوای جهت‌دهنده از سبک زندگی امام هشتم(ع) و خواهر بزرگوارشان در اختیار مردم قرار بگیرد، افزود: امام رضا(ع) عظمتی وصف‌ناشدنی دارند و یاد و توسل به ایشان دل را جلا می‌دهد و ظلمت‌ها را می‌زداید.

نکونام عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) در تمام عرصه‌ها اعم از خانواده، جامعه، سیاست، اقتصاد و … برای ما دستوراتی دارند و رفع نواقص موجود جز با شاگردی در محضر آنان ممکن نیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خاندان رسالت ظرفیتی است که خداوند برای کمال در اختیار ما قرار داده است، گفت: اهل بیت(ع) منشا برکات معرفتی هستند و باید جامعه را سر این سفره با عظمت نشاند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.