گلزار شهدای کرمان زیر سایه خورشید؛
مزار شهید سردار سلیمانی معطر به شمیم رضوی شد

کرمان – کاروان زیر سایه خورشید بامداد امروز و همزمان با میلاد امام رئوف (ع) در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و به مقام والای شهدا به ویژه سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدام حرم رضوی همزمان با میلاد امام رضا (ع) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

بامداد امروز گلزار شهدای کرمان حال و هوای متفاوتی داشت و خدام حرم رضوی به دیدار سردار شهیدمان آمدند و با سلام و صلوات مزار سردار شهید سلیمانی را غبارروبی کردند.

سرداری که از ارادتمندان اهل بیت (ع) و خدام حرم رضوی بود و در تیرماه سال ۹۷ در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) با حکم تولیت آستان قدس رضوی مفتخر به خادمی حرم مطهر رضوی شد.

حالا خدام امام رضا (ع) آمده‌اند تا گلزار شهدای کرمان را مطهر به عطر و بوی حرم رضوی کنند و به یاد خادم شهیدِ امام رئوف نغمه‌های عاشقانه «رضا رضا» سر دهند.

اینجا دیدگان اشکبار است به یاد سرداری که برای دفاع از نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد و در مقابل رجزخوانی‌های پوشالی استکبار دلاورمردانه ایستاد و در نهایت این راه را با خون پاکش جاودانه کرد راهی که حالا با شهادت سردار سلیمانی ابدی شده است.

بامداد امروز گلزار شهدا زیر سایه خورشید قرار گرفت و شهدا در کنار سردارشان شب میلاد امام رضا (ع) را عاشقانه سپری کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.