مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی
پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» برگزار می‎شود

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجتبی مختاری تصریح کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، موسسه جوانان آستان قدس رضوی پویش مسابقه کتابخوانی«راز سلیمانی» را با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی برنامه‎ریزی کرده است.

وی با اشاره به تالیف کتاب «مکتب سلیمانی» در کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تاکید کرد: پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی» تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‎ها را با تخفیف ۳۰درصدی و ارسال رایگان از سایت www.raaz.javanan.org و یا با ارسال عدد ۵ به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۸۸ تهیه کنند.

مختاری با اشاره به محتوای این کتاب گفت: این اثر در واقع بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب در منزل سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است و نگاهی جامع به مکتب توحیدی حاج قاسم سلیمانی دارد، مکتبی که زاییده تعالیم حیات بخش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی تشکل‎ها و موسسات مردم نهاد و همچنین سازمان‎ها و ادارات در سراسر کشور این کتاب با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

مجتبی مختاری با بیان اینکه پویش کتابخوانی راز سلیمانی توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت موسسه جوانان آستان قدس رضوی درسراسر کشور برگزار خواهد شد؛ گفت: با توجه به ظرفیت بی‎نظیر شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور، تشکل‎های این شبکه به عنوان توزیع ، فروش و مبلغان این پویش در سراسر ایران خواهند بود.

وی با اشاره به راه‎اندازی نرم‎افزار تعاملی موبایلی برای این پویش تاکید کرد: در این پویش مسابقه، شرکت‎کنندگان می‎بایست ۵ مرحله همچون، نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب و …. انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت و یا در نرم‎افزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت طراحی شده، ارسال کنند.

وی در خصوص جوایز برندگان این پویش هم گفت: برای شرکت‎کنندگان در این پویش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت‎کنندگان در این پویش به سامانه مخاطبین موسسه جوانان افزوده شده و در قاب استمرار ارتباط به دیگر برنامه‌ها دعوت خواهند شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.