به مناسبت سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب
فروش ویژه کتاب از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی آغاز شد

به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن و  سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، فروش ویژه کتاب از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی “رهیافتی به بیانیه گام دوم انقلاب” آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی» یکی از کتاب‌های ویژه انتشارات موسسه جوانان آستان قدس رضوی است که به مناسبت سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری با تخفیف ویژه ۵۰ درصد تا ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین به علاقه‎مندان ارائه خواهد شد

این کتاب که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است؛ به شاخه‎ای از درخت معارف بنیادین می‌پردازد؛ موضوعات اصلی این کتاب؛ ریشه ‎ها، دستاوردها و آسیب ‎های انقلاب اسلامی، چیستی تمدن اسلامی، چیستی علم دینی و علوم انسانی اسلامی و ضرورت تحول در آن، معرفی و بررسی تمدن غرب و مقایسه آن با تمدن اسلامی و وظایف جوان مومن انقلابی در راستای تمدن‎ سازی است که توسط حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن وکیلی به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب مقدمه ای است بر آشنایی با انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی که می تواند انگیزه نسل جوان نخبه را برای قدم نهادن در راستای تمدن سازی تقویت نماید.
مهم‎ترین هدف این کتاب ارائه راهکاری برای جوانان است که جوان امروزی نگاهی تمدنی به آینده داشته باشد و جایگاه خود را در ساخت کاخ تمدن اسلامی به خوبی ترسیم نماید.

لازم به یادآوری است، این کتاب در دیدار مدیران موسسه جوانان آستان قدس رضوی و رهبر معظم انقلاب اسلامی که در شهریورماه امسال برگزار شد مورد تفقد مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.
علاقه‌مندان می‏توانند برای تهیه این کتاب به سامانه shop.javanan.org مراجعه نمایند.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.