آغاز فراخوان ثبت نام مبلغین کاروان های زیر سایه خورشید ۱۴۰۰

دبیرخانه جشن های مردمی زیرسایه خورشید، شرایط و فراخوان ثبت نام مبلغین کاروان های زیر سایه خورشید ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، جشن های مردمی و معنوی”زیر سایه خورشید” در دهه کرامت و با ایجاد فضایی بر اساس قرابت معنوی به بهانه حضور کاروانی از مبلغین دینی، خدام رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و محصولات فرهنگی تبرکی، همانند چهارده دوره اخیر خود، در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار خواهد شد و بدین منظور، دبیرخانه این جشن های مردمی براساس رسالت خود اقدام به انتشار فراخوان ثبت نام مبلغین کاروان کرده است.

بر این اساس، داوطلبان فعالیت افتخاری به عنوان مبلغ باید دارای شرایط زیر باشند:
داوطلب باید حداقل دارای تحصیلات سطح ۲ حوزه یا معادل مدرک کارشناسی باشد، سلامت و توانایی جسمانی داشته باشد، حداقل ۳ سال سابقه تبلیغی به عنوان روحانی کاروان، جلسات،مساجد و هیئات و حداقل ۲۳ و حداکثر ۴۰ ساله باشد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی زیر سایه خورشید، فراخوان ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و جشنواره از ۲۸ خرداد لغایت ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد گردید.

گفتنی است، داوطلبان واجد شرایط می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ ضمن ارتباط با دبیرخانه دائمی جشن های زیرسایه خورشید به شماره تماس ۳۸۴۵۰۶۰۳ و همچنین با ارسال عدد ۷۷ به شماره پیامکی ۱۰۰۰۸۸۸ اطلاعات کافی در مورد این فراخوان را کسب نمایند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.