مراسم خطبه عقد جوانان «با اجازه امام رضا؛ بله» در بیرجند برگزار می شود

 

مراسم خطبه عقد زوج های جوان بیرجندی توسط خادمان کاروان زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت قرائت می شود.

«صادق نوروزی»، مسئول اجرایی شبکه رضوی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح ازدواج رضوی با عنوان «با اجازه امام رضا(ع)؛ بله» قرار است در روز دوشنبه ۳۱ خردادماه جاری همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا(ع) در جوار آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی، شبکه جوانان رضوی، جمعیت جوانان سرزمین خورشید و کانون بانوان خدمت رضوی برگزار شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند و مسئول اجرایی شبکه رضوی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرائت خطبه عقد با حضور خدام بارگاه رضوی در ساعت ۲۰:۳۰ شب میلاد امام مهربانی‌ها انجام می شود، افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی خانواده ها است و زوجین زندگی مشترک خود را با توسل به اهل بیت(ع) آغاز می کنند.

نوروزی ادامه داد: این مراسم ویژه زوج هایی است که در شرف عقد هستند و علاقمندان جهت شرکت در این طرح و بهره‌مندی از بسته های متبرک حرم امام رضا (ع) می توانند با شماره ۰۹۳۶۶۰۹۵۳۸۸ تماس بگیرند.

مسئول اجرایی شبکه رضوی استان خراسان جنوبی در پایان افزود: مولود خوانی، پذیرایی، اهداء بسته های متبرک رضوی همراه با زیارت پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) از جمله برنامه های جشن «با اجازه امام رضا بله» به شمار می رود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.