سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ادریس آقالو دبیر کانون خادمیاری نوجوانان و جوانان آستان قدس رضوی و مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمین بارگاه رضوی و همزمان با دهه کرامت با رعایت پرتکل‌های بهداشتی و با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

ادریس آقالو اظهار داشت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمین بارگاه رضوی و همزمان با دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی با همت موسسه دارالحافظین قٰرآن کریم استان و مشارکت نهادهای مختلف از ۲۹ خرداد تا دو تیر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هدف ترویج فرهنگ رضوی در این باره گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید امسال با توجه به همزمانی دهه کرامت با ایام انتخابات، اندکی با تاخیر آغاز شده و امسال تنها در پنج شهرستان ارومیه، چالدران، چایپاره، شوط، میاندواب و دو شهر قوشچی و چهاربرج و چندین روستا با حضور خادمین رضوی برگزار می شود.
آقالو در ادامه با اشاره به اینکه امسال برنامه های تجمعی کمتری برگزار خواهد شد و بیشتر تمرکز بر اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی است، بیان کرد: اهدای بیش از دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان، اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۹۶۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی توسط خیرین و اطعام رضوی از جمله برنامه های این جشنواره است که امسال با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، علما و ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و خادمان باع رضوان ارومیه، تقدیر از طلاب فعال اجتماعی و جهادگر، عیادت از بیماران، تقدیر از کارگران نمونه، برگزاری جشن های تکلیف ویژه دختران کم بضاعت، دیدار با شاعران و نویسندگان و حضور در کارخانجات تلاش گر اقتصادی از جمله برنامه‌های این جشنواره در طول این هفته است .
سیزدهمین جشواره زیر سایه خورشید آذربایجان غربی با همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و با حمایت و مشارکت دفتر نماینده ولی‌فقیه، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، فرماندهی انتظامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، قرارگاه حمزه سیدالشهدا و شهرداری ارومیه در طول دهه کرامت برگزار می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.