بیرق امام رضا(ع) دو جوان بیجاری را از قصاص نجات داد

در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) به برکت حضور خدام آستان قدس رضوی در بیجار، دو خانواده مقتول بیجاری به عشق امام هشتم از قصاص قاتلان گذشتند.

در ادامه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شامگاه گذشته، ۳۱ خردادماه کاروان اعزامی به استان کردستان در شهرستان بیجار حضور یافته و مورد استقبال گرم مردم این شهرستان قرار گرفت.

مرتضی ملاولی، دبیر کانون‌های خدمات رضوی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه میلاد امام مهربانی‌ها اما رضا(ع) شهر بیجار میزبان خدام آستان رضوی بود.

وی افزود: اولین برنامه این کاروان در شهر بیجار غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به همت خدام رضوی و با حضور بیرق امام رضا(ع) بود که این مراسم با استقبال گرم و صمیمی مردم این شهرستان برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمات رضوی کردستان کاروان زیر سایه خورشید در سفرهای شهرستانی خود بین خانواده شهدا حضور خواهند یافت، بیان کرد: در شهرستان بیجار هم با خانواده سردار شهید ترابیان، دیدار و از خانواده شهدا دلجویی کردند.

وی به حضور این کاروان به همراه بیرق امام رضا(ع) در زندان شهرستان بیجار خبر داد و گفت: به برکت حضور خادمان آستان قدس رضوی و بیرق بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) دو خانواده بیجاری به عشق و حرمت نام امام رضا(ع) از قصاص قاتلان گذشتند.

دبیر کانون‌های خدمات رضوی کردستان افزود: در طول سفر کاروان‌ زیر سایه خورشید در شهرستان‌های قروه، بیجار و سنندج استقبال خوبی از بیرق امام رضا(ع) صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی با حضور گرم مردم در این شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی یادآور شد: کاروان رضوی امروز، یکم تیرماه در یکی از برنامه‌های خود با حضور در زندان مرکزی سنندج از نزدیک با مددجویان زندان‌ سنندج دیدار کرده که امیدواریم به برکت بیرق امام رضا(ع) با جلب گذشت شاکیان امروز بتوانیم در سنندج نیز زمینه آزادی چند نفر از زندانیان را فراهم کنیم و این اتفاقات معنوی همچنان ادامه داشته باشد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.