قاتلی در کاشان با تلاش خادمان حرم رضوی از قصاص نجات یافت

رییس اداره زندان کاشان گفت: همزمان با دهه کرامت یک قاتل با حضور خادمان حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید از اجرای حکم قصاص نجات یافت و بخشیده شد.

محسن محبوبی افزود: نزاع و درگیری ۲ جوان و دوست صمیمی در سال ۱۳۹۸، منجر به قتل یکی از آنان و قاتل از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شد.

وی با تاکید بر تلاش مجموعه مددکاری و مدیریت زندان در جلب رضایت خانواده مقتول ادامه داد: حضور پررنگ خادمان حرم رضوی که بیش از یکساعت در منزل خانواده شاکی با ذکر توسل به امام رضا(ع) و مداحی حضور داشتند عامل رضایت اولیای دم شد.

رییس اداره زندان کاشان تصریح کرد: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغ دیه به حرمت نام نامی امام رضا (ع) و به یمن قدوم پر خیر و برکت خادمان بارگاه رضوی کاروان زیر سایه خورشید رضایت دادند.

محبوبی خاطر نشان کرد: این مورد سیزدهمین نجات قصاص از اجرای حکم از خرداد سال ۹۹ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ است.

دهه کرامت از اول ماه ذیقعده برابر با ۲۲ خرداد مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می شود و تا ۱۱ ذیقعده برابر با اول تیر همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

منطقه شمال استان اصفهان با حضور کاروان زیر سایه خورشید ۲۹ خرداد تا دوم تیر و اجرای ۴۰ ویژه برنامه کیفی میزبان خدام حرم رضوی بود.

امسال چهاردهمین دوره جشن‌های ملی زیر سایه خورشید در دهه کرامت با اعزام خادمان بارگاه رضوی کاروان‌های زیر سایه خورشید به استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

دارالمومنین کاشان تنها شهرستان کشور است که به دلیل ظرفیت ویژه آن کاروان مستقل از استان اصفهان از مشهد به این شهرستان اعزام می‌شود.

جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت و با ایجاد فضایی بر اساس قرابت معنوی به بهانه حضور کاروانی از مبلغین دینی، خدام رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و محصولات فرهنگی تبرکی در سراسر کشور برگزار شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.