به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛
دیدار خدام کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

به مناسبت ورود «کاروان زیر سایه خورشید» و آغاز برنامه های دهه کرامت، خادمان آستان قدس رضوی با امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با خدام حرم امام رضا(ع) اظهار داشت: ساحت مقدس امام رضا (ع) در تاریخ ادیان الهی جایگاه فوق العاده ویژه ای دارد.

وی افزود: در سلسله ادیان الهی معیارهای معرفتی بسیاری برای میزان صحت دین و دینداری داریم اما شخصی به عنوان معیار در جهان ادیان الهی اصلا نداریم یا فوق العاده کم است.
صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرصه نظری معیارهایی برای دین داری است؛ ادامه داد: ساحت مقدس امام رضا(ع) در منظومه اولیا الهی و رهبران دینی آسمانی یک جایگاه فوق العاده مهمی دارد.
وی تصریح کرد: معیار و میزان، تدین، توحید، ایمان، اصالت و صیانت است.
صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: ارزش یک انسان در عالم وجود به اندازه تقرب او به خدا است و تقرب الهی از طریق تقرب ولایی مقدور است.
وی گفت: هر چه قدر انسان به امام عصر نزدیک باشد از تجلی نور و معرفت و قدرت ولی خدا بهره مند می شود.
صفایی بوشهری افزود: به حمدالله شرایطی که از حیث فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد کرده و این معارف عرضه شده یکی از برکات انقلاب اسلامی تجلی معارف حقیقی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) به سراسر جهان است.
وی خاطر نشان کرد: هر مقدار به ساحت مقدس اهل بیت(ع) بویژه امام رضا(ع) نزدیک شویم آن نورانیت و گرمای آسمانی آن حضرت بیشتر با ما خواهد بود.
صفایی بوشهری یادآور شد: برگزاری جشن های زیر سایه خورشید گذشته از این که بارش نور فرهنگ رضوی در جغرافیای ایران و جهان است مایه تقرب تمامی انسان های هدف است.
وی با تقدیر از برنامه های خوبی که در سطح استان پیش بینی شده است؛ اظهار داشت: برگزاری چنین جشن هایی کار ارزشمندی است و بویژه اینکه در این جشن ها توجه خاصی به کودکان و نوجوانان شده است .
صفایی بوشهری گفت: یکی از اهداف استکبار جهانی در تهاجمات فرهنگی هدف قرار دادن فکر و روح جوانان و نوجوانان ما است.
وی ادامه داد: ما هر چه داریم از خدا و اهل بیت(ع) است و افتخار داریم رهرو راه آنها هستیم.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.