امام جمعه شهرستان جاسک؛
دشمن در هر شرایطی به دنبال ضربه زدن به اسلام است

امام جمعه شهرستان جاسک:دشمن در هر شرایطی به دنبال ضربه زدن به اسلام است.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، همزمان با دهه کرامت و استقبال پر شور مردم جاسک از کاروان زیر سایه خورشید حجت الاسلام والمسلمین عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و خوش آمد گویی به خادمین امام رضا علیه السلام اظهار داشت: حضور خادمان امام رضا در دهه کرامت که میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رئوف حضرت امام رضا علیه‌السلام است در شهرستان جاسک سراسر نور و شادمانی است.

وی افزود: دشمن در همه شرایط می‌خواهد ضربه خود را به اسلام و نظام اسلامی ،انقلاب ، قرآن و سایر ارزش های دینی ما وارد کند،ولی غافل از این است که مردم شریف و فهیم انقلاب اسلامی ما ارادت خاص نسبت به آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام دارند.

حجت الاسلام ذاکری بیان کرد: محبت مردم به اهل بیت و بالخصوص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را میان مردم شاهد هستیم به طوری که با ورود این عزیزان مردم سراسر شعف می‌شوند.

در این مراسم علی مهرانی فرماندار جاسک ضمن خوش آمد گویی به کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان جاسک اظهارداشت :بسیار خوشحال و خرسند هستیم که امروز شهرستان جاسک متبرک شده است به قدوم خدام مفتخر امام رئوفمان که حامل پرچم نورانی و مقدس آقا امام رضا علیه‌السلام است ،امروز شهرستان ما را به حرمت این پرچم نورانی کردند.

وی افزود: امروز قدوم خادمین امام رضا مایه خیر و برکت بسیار زیادی برای شهرستان جاسک است، از صمیم قلب از خادمان امام رضا تشکر میکنم که ملالت ها و سختی راه را به جان خریدند و به شهرستان ما آمدند .

مهرانی تاکید کرد: حضور شما عزیزان در شهرستان جاسک باعث تقویت معنویت و فزونی برکت خواهد شد، لازم می‌دانم از همه کسانی که باعث شدند پرچم حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام وارد شهرستان ما شود و ما را منور کند کمال تشکر را دارم.
در این میان مردمان خطه نیلگون دریای مکران، اهالی شهرستان جاسک به زیارت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی پرداختند .

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.