در دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با کاروان زیر سایه خورشید مطرح شد:
مردم ایران تحت الطاف امام رئوف زندگی می‌کنند

ولی فقیه  استان سمنان در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد: مردم ایران تحت الطاف امام رئوف زندگی می‌کنند.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید گفت: «مردم ایران تحت الطاف امام رئوف زندگی می‌کنند، همچنین وجود مبارک امام رضا(ع) برای ایرانیان مانند یک دریای باعظمتی است که باید قدر آن را بدانیم. مردم دیگر کشورهای مسلمان مانند عراق از دور عرض ارادت به ساحت مقدس و نورانی حضرت رضا(ع) را دارند».

ایشان با تاکید بر این‌که کشور ما به نور حضرت رضا (ع) متبرک است و مردم عزیز ایران اسلامی تحت الطاف نورانی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) زندگی می کنند افزود: «کسانی که به این ساحت مقدس و نورانی اهانت می کنند باید بدانند که مردم عزیز ایران اسلامی ارادت و احترام خاص و ویژه ای به هشتمین نور آسمان امامت و ولایت دارند».

امام جمعه محترم سمنان در این دیدار با اشاره به این که حدود سه هزار روایت و حدیث در کتاب عیون الاخبار رضا(ع) از امام رئوف به دست ما رسیده است که بیشتر سیره عملی ایشان مورد توجه بوده است گفت: فراگیر بودن و اهمیت به موضوع امامت و ولایت در حدیث نورانی سلسله الذهب کاملا مشهود است. همچنین ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور و توجه به سیره عملی امام رضا (ع) باید مورد توجه همگان قرار گیرد و برنامه ریزی های لازم برای این موضوع باید انجام شود».

ایشان با تاکید بر این که برگزاری برنامه های دهه کرامت و حضور کاروان های زیر سایه خورشید در سراسر کشور بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است افزود: «با تشکیلاتی که امروز در استان ما و در دیگر در استان ها در زمینه خادمیاران رضوی ایجاد شده است، تلاش برای رفع برخی محرومیت ها قوت گرفته است. طرح خادمیاران رضوی هم در استان های کشور در حال اجراست و باعث گسترش برکات حرم رضوی به سراسر ایران اسلامی می شود».

گفتنی است در این دیدار خادمان حرم مطهر رضوی به مولودی خوانی پرداختند و مسئول کاروان زیر سایه خورشید در استان سمنان گزارشی از حضور دو روزه این کاروان در استان سمنان ارائه کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.