در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان مطرح شد:
نباید اجازه دهیم تا به مقدسات ما توهین شود

در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان مطرح شد: نباید اجازه دهیم تا به مقدسات ما توهین شود.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با خدام آستان رضوی که ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: این غیرت دینی و مذهبی باید تقویت شود و این حرکت ها را باید محکوم کنیم و اجازه ندهیم کسی به این مقدسات توهین کند و بی بهره از رفعا امام رضا نباشد.
وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی است که فراهم شده، افزود: در این فرصت باید به سطح معرفی و عمیق دین برویم و جامعه را به سمت معرفت واقعی عبور دهیم.
شعبانی موثقی گفت: جامعه ما نیاز به معرفی بیشتری نسبت به امام رضا(ع) دارد اگر معرفت ما بیشتر باشد هیچ فرقی نمی کند که اینجا باشد یا در حرم امام رضا(ع) باشد.
نماینده ولی فقیه در همدان ابراز داشت: اگر بتوانیم برنامه ریزی کنیم و جامعه را بیشتر با تعالیم امام رضا(ع) و جامعه رضوی بیشتر کنیم می تواند موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه فضای مجازی بیشتر به جامعه آسیب زده و باید اخلاق امام رضا(ع) را در جامعه ترویج کنیم.
شعبانی موثقی گفت: مردم متدین ما به شدت نسبت به امام رضا(ع) تعصب دارند و نمی پذیرند کسی به امام رضا و سایر مقدسات توهین کنند و مردم ما به هر شکلی به امام رضا وابسته هستند.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه این رفعت امام رضاشامل حال ما باشد، ابراز امیدواری کرد: به ما توفیق داده شود و صرفا به شنیده ها کفایت نکنیم.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.