توسط کاروان زیر سایه خورشید صورت گرفت؛
اهداء یک باب منزل مسکونی به نیازمند دیّری

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دیّر گفت: به مناسبت دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید؛ یک باب خانه به یکی از خانواده های نیازمند این شهرستان اهدا شد.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشیدخادمان حرم امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت با حضور در شهرستان دیر؛ منزل مسکونی ساخته شده توسط کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان به خانواده مددجوی کمیته امداد تحویل دادند.
به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر؛ عبداله میرزایی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان دیّر؛ گفت: خادمان حرم رضوی با عنوان « کاروان زیر سایه خورشید» به مناسبت دهه کرامت در شهرستان دیر حضور پیدا کرده و در برنامه های گوناگون پیش بینی شده شرکت کردند

میرزایی گفت: خادمان حرم رضوی در سفر به شهرستان دیّر مهمان مردم شهر بردستان شدند و در این شهر یک باب خانه نوساز که توسط کانون خدمت رضوی شهرستان و خیرین برای یک خانواده نیازمند ساخته شده بود را اهدا کردند.
شایان ذکر است: این خانواده از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز می باشد که به دلیل تنگدستی توان ساخت را نداشت این خانه به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به مدت هفت ماه ساخته و تحویل این خانواده شد

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.