امام جمعه شیروان در دیدار با خدام کاروان زیر سایه خورشید؛
تنها راه ایمن ماندن در برابر شبهات انس با ولایت است

امام جمعه شیروان امروز در دیدار با خدام کاروان زیر سایه خورشید، تأکید کرد: آشنایی و انس با ولایت و ویژگی های عالم آل محمد، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، تنها راه ایمن ماندن در برابر هجمه ها و شبهات فرهنگی است.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید ؛ حجت الاسلام والمسلمین «حسین تکمیلی»، امام جمعه شیروان در دیدار با خدام آستان قدس رضوی با تبریک ایام دهه کرامت با عنوان اینکه دورا امامت حضرت  امام رضا (علیه السلام) دوران خاصی بود و شیعه جان تازه گرفت، گفت: هرچه بیشتر سیره و شخصیت آن امام همام را بشناسیم و نام مبارکش را مطرح کنیم می توانیم در برابر حملات و هجمه های دشمنان بایستیم و بی اثرشان کنیم.

وی  در ادامه افزود: امروز شاهد بی سابقه ترین هجمه های  فرهنگی دشمنان علیه ولایت و اهل بیت (علیهم السلام) هستیم و دشمن  بیشترین و بزرگترین شبهات را بر سر جوان ها و نوجوان ها می ریزد، این قشر در چنین محیطی رشد می کنند و در نوک حملات قرار دارند، که تنها راه مقابله با آن قرار دادن دست نوجوانان در دست ولایت و ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

وی همچنین بار دیگر با تأکید این موضوع که امروز نوک حمله دشمنان دهه نودی ها و دهه هشتادی ها هستند، صراحتا گفت:هیچ چیزی بهتر از ولایت امام رضا (علیه السلام) و اهل بیت (علیهم السلام ) نیست و زمینه این انس و الفت لازم است در قالبهای مختلف به ویژه زبان هنر مطرح و شناسانده شود.

وی در ادامه مطلب فوق  به تهیه و اجرای سرود زیبای «سلام فرمانده » با همراهی دهه هشتادی ها و دهه نودی ها اشاره کرد و ضمن تحسین مکرر آن گفت: اینکه یک جوان را با الطاف و زیبایی های فرهنگ و رضوی و انس با ولایت آشنا کنیم، می توانیم در برابر هرگونه هجمه ای بایستیم .

حجت الاسلام تکمیلی همچنین در تکمیل این سخنان گفت: انقلاب اسلامی ادامه ولایت اهل بیت علیهم السلام است و تنها با انس جامعه و نوجوانان و جوانان با ولایت می تواند از هر گونه گزندو هجمه ای ایمن بماند.

وی همچنین فضیلت زیارت  عالم آل محمد (ص) حضرت امام رضا(علیه السلام) را مورد تاکید قرار داد و روایات و احادیثی در این باره نقل کرد و از حضور کاروان زیر سایه خورشید و برنامه ریزان این حرکت فرهنگی اثربخش قدردانی کرد.

خدام بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در هشتمین روز از دهه پربرکت کرامت و در ایام سراسر نور میلاد حضرت رضا (علیه السلام) به شهرستان شیروان  سفر کردند و آحاد مردم دلتنگ در نقاط شهری و روستایی آن از عطر روح بخش رضوی جان تازه یافتند و اشک شوق ریختند.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید  فردا و در ششمین   روز حضور خود در برنامه های بجنورد  حضور می یابند.

یادآوری می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می

کند

.

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.