در ادامه برنامه‌های نهمین روز از پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید؛
سپید جامگان دریادل ارتش با امام رئوف تجدید بیعت کردند

در ادامه برنامه‌های نهمین روز از پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید،  سپید جامگان دریادل ارتش با امام رئوف تجدید بیعت کردند.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشیدی، در ادامه برنامه‌های نهمین روز از پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید، کاروان خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم مقدس بارگاه منور و قدسی حضرت رضا علیه‌السلام راهی ستاد فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران شدند و در جمع فرماندهان، پرسنل، افسران و مسئولان عقیدتی سیاسی یگان‌های این نیرو در استان هرمزگان حاضر شدند.
این مراسم با استقبال دریادار دوم امیر قربانی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، فرمانده ناوگان مقدم جنوب نداجا و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش آغاز شد.
گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل نیروی دریایی ارتش نیز حضور داشتند.
خادمان حرم مطهر رضوی در این مراسم که با تودیع و معارفه مسئول جدید سازمان عقیدتی و سیاسی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش همراه بود از زحمات چندین و چندساله حجت‌الاسلام والمسلمین بهارلویی در برگزاری جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید استان هرمزگان با اهدای لوحی زرین و تکه‌ای از فرش حرم مطهررضوی تجلیل کردند.
گفتنی است در این مراسم سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش به پرچم مقدس تبرک جستند و نمک مقدس آستان مطهر حضرت رضا علیه‌السلام بین پرسنل توزیع شد‌‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری در این مراسم اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاخص نیروی دریایی راهبردی نشان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دیدگان کشورهای خارجی و دشمنان است و اجرای عملیات‌های موفقیت آمیز در آب‌های آزاد و بین‌المللی خاری بر چشم دشمنان شده است.
وی افزود: نیروی دریایی ارتش به معنای کلمه توانسته است فعل خواستن را به خوبی صرف کند و به یک نیروی مکتبی تبدیل شود که از این بابت بایست قدردان این نیرو باشیم چرا که امروز چشمان ملت ایران به اقتدار نیروی دریایی است و فعالیت‌های این نیرو و حضور مستمر آن در آب‌های بین‌المللی و آزاد امنیت خطوط کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران را تامین می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری تصریح‌کرد: یقین بدانید که شما تحت عنایت و توجه حضرت رضا علیه السلام هستید از این بابت نباید هیچ سستی در خود راه دهید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.