ویژه برنامه محله‌های امام رضایی در چندین محله از محلات شهر بندرعباس؛
۲ هزار پرس غذا به نیت امام رضا علیه‌السلام بین نیازمندان توزیع شد

ویژه برنامه محله‌های امام رضایی در چندین محله از محلات شهر بندرعباس برگزار و ۲ هزار پرس غذا به نیت امام رضا علیه‌السلام بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، در اولین ویژه برنامه محله‌های امام رضایی کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان به همراه خادمین حرم مطهررضوی در مسجد امام حسین علیه السلام گلشهر جنوبی حاضر شدند و مراسم پر فیض زیارت امین الله را برگزار کردند.
این کاروان در ادامه راهی کوی ملت شد و با استقبال پرشور مردمی برنامه‌های خود را با ادای نماز جماعت در مسجد امام رضا علیه‌السلام به جا آورد و مراسم پرچم‌گردانی، مداحی و توزیع نمک متبرک آستان مقدس رضوی را اجرا کردند.
در قالب ویژه برنامه محله‌های امام رضایی، کوی ملت(محله دو هزار) با همت مسجد و هیات مکتب‌ الزهرا سلام الله علیها ۲هزار پرس غذای نذری به نیت حضرت رضا علیه‌السلام طبخ شده بود که با حضور خدام حرم مطهررضوی کار توزیع آن بین مردم و نیازمندان آغاز شد.
کاروان در ادامه راهی منزل یکی از بیماران محله کوی ملت شد و بعد از آن راهی ضلع دیگری از محله کوی ملت بندرعباس شد.
مردم محله کوی ملت در محدوده مسجد محمدیه در مسیر عبور کاروان ایستگاه صلواتی برپا کرده بودند و به شکل ویژه‌ای برای حضور خادمان خیابان منتهی به مسجد را آذین بسته بودند و گاردی از دختران گلاب به دست در دو طرف خیابان با گلاب پاشی و ریختن شکلات بر سر کاروان خادمین و همچنین برگزاری مراسم سنتی سنج و دمام زنی از آن‌ها استقبال کردند.
شور و شوق مردم و ازدحام جمعیت به حدی بالا بود که کاروان خادمین حرم به سختی توانستند وارد مسجد شوند.
قلم از بیان عشق و ارادت مردم این محله به پرچم حرم مطهررضوی عاجز است اما تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که مردم کوی ملت در استقبال از خادمین سنگ تمام گذاشتند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.