موسسه جوانان با ۴۰ اثر معارفی در نمایشگاه پژوهش

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با ۴۰ اثر و کتاب پژوهش محور خود در حوزه های معارفی ویژه نوجوان و جوان در نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی حاضر شده است.
موسسه جوانان آستان قدس رضوی همراه با ۷ مجموعه و موسسه دیگر در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در  بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری که از عصر پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۹، با حضور احسان یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده، حضور دارد.
موسسه جوانان با ۴۰ اثر معارفی خود در حوزه نوجوان و جوان را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده است. کتاب های «علّامه» با بیان صد روایت خواندنی از زندگی علامه محمدحسین طباطبایی که به تازگی در سالروز ارتحال ملکوتی این عارفِ حکیم، توسط این موسسه منتشر شد، از جمله این آثار است.
همچنین کتاب «حکایت حجاب» از آثار تازه منتشر شده موسسه جوانان که در بخش ویژه نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی شایسته تقدیر شد، در غرفه موسسه جوانان پیش روی مخاطبان قرار دارد.
همچنین کتاب های «عشق خدا چرا و چگونه؟، در گوشه عاشقانه، دوره ۷ جلدی برترین آرزو و… در غرفه موسسه جوانان در نمایشگاه پژوهش در معرض ارائه قرار گرفته است.
شایان ذکر است؛ بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش ‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ آذرماه، همه‌ روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.