تدارک اولین دوره ملی مهارت افزایی ویژه والدین بی‌نهایتی ها

مجتبی مختاری مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: با توجه به مبانی قرآنی و دینی نسبت به اهمیت و تاثیرگزاری بستر خانواده در تربیت دینی و الهی وهمچنین درخواست های متعدد خانواده های طرح ملی “بی‌نهایت شو” نسبت به برگزاری دوره های مهارتی – معرفتی ویژه والدین؛ دوره مهارت افزایی ویژه والدین بی نهایتی ها با عنوان”مهاد” در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در گفتگو با آستان‌نیوز گفت: مخاطبان این دوره والدین دختران و پسران بی نهایتی هستند که در دو بخش معارفی و مهارتی آموزش ها را دریافت می کنند. بخش معارفی شامل ۱۹ مرحله در سه مبحث معرفت، انسان و خداشناسی بوده و بخش مهارتی سه مبحث بلوغ و هویت نوجوان، تربیت جنسی جوان و نوجوان و روانشناسی نوجوان را در بر می گیرد.
وی بیان کرد: اهداف این دوره از بخش معارفی را می توان به آشنایی والدین با معارف کاربردی که فرزندانشان در دوره بی‌نهایت گذراندند، اشاره کرد. از سویی مهارت و دانش کافی در جهت پاسخ به شبهات و چالش های مطرح شده توسط فرزندشان را کسب می نمایند. از دیگر اهداف اجرای این دوره آموزشی، کسب دانش کافی برای مباحثه با فرزندشان درجهت ارتقای دانش یکدیگر و نیز ترغیب والدین در راستای حمایتگری آن‌ها به ادامه راه بینهایتی ها است.
وی همچنان در رابطه با اهداف بخش مهارتی این دوره آموزشی گفت: والدین با شرکت در این دوره نسبت به درک بهتر افکار، حالات روحی و روانی فرزندان‌شان آگاهی پیدا می نمایند و نیز مواجهه صحیح در برابر رفتارهای فرزندشان در موقعیت هایی مختلف را فرا می گیرند.
مختاری اظهار داشت: در تهیه این دوره آموزشی از اساتید و صاحبنظران متخصص این حوزه همچون حجت الاسلام و المسلمین صارمی، دکتر حمید حبشی، حجت الاسلام و المسلمین داوودی نژاد، دکتر عزیزی بهره مند شده ایم.
شایان ذکر است از مزایای شرکت در این دوره آموزشی می توان به دریافت گواهی نامه رسمی حضور در دوره، بن تخفیف خرید از سایت راه وصل و همچنین سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس به قید قرعه اشاره نمود.
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.