آماده سازی بسته فرهنگی اعتکاف با رنگ و بوی رضوی

بسته فرهنگی اعتکاف
موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای تعالی معنوی و ارتقاء معرفتی جوانان و نوجوانان، «بسته فرهنگی اعتکاف» را به عنوان هدیه امام رضایی شامل محتوای فرهنگی، مسابقه و هدایای متبرک رضوی برای نوجوانان و جوانان معتکف در سراسر کشورآماده کرده است.
مدیرعامل موسسه جوانان در این زمینه گفت: ایم موسسه به‌عنوان مرکز رشد و تعالی فکری جوانان در آستان مقدس و نورانی امام رئوف علیه‌السلام، طی چندسال اخیر، ماموریت خود را  «تبین و ترویج معارف و عقائد ناب شیعی» به صورت متمرکز بر جوانان و نوجوانان قرار داده است.
وی با اشاره به فرصت و آیین معنوی اعتکاف، گفت: اعتکاف به عنوان فرصت ناب عاشقی و ارتباط با خداوند متعال، زمینه ای است تا انسان‌ها و به خصوص نوجوانان و جوانان کشورمان، آن را نقطه‌ای برای شروع یک زندگی جدید ببینند. با این نگاه، بسته‌ای ویژه معتکفان در موسسه جوانان آستان قدس رضوی آماده شده است که می‌تواند به عنوان راهنما و دستینه‌ای برای روزهای اعتکاف و زندگی پس از آن باشد.
مختاری توضیح داد: مدیران اعتکاف‌ها می‌توانند از این امکان ویژه با تخفیف ویژه استفاده نمایند و این هدیه امام رضایی را برای مخاطبان خود تهیه نمایند.
این خبر حاکی است،  محتویات این بسته، شامل؛ کتاب «عشق خدا؛ عشق خدا؛ چرا و چگونه» شامل ۱۶۰صفحه به همراه مسابقه کتابخوانی با جوایز ویژه، گلاب و نمک متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام، حرز امام رضا علیه السلام، پیکسل، کارت خرید آنلاین محصولات فرهنگی (با۴۰درصد تخفیف ویژه مخاطبان)، انجام زیارت نیابتی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام برای معتکفین و جانماز سفید است.
همچنین  یک بسته رایگان شامل (کتاب تازه منتشر شده «نظام تربیت توحیدی»، کتاب «درگوشی های عاشقانه»، « لوح فشرده بسته گرافیکی» و کارت تخفیف خرید از فروشگاه محصولات به مدیر اعتکاف اعطا می شود.
آن طور که در توضیحات این بسته آمده است، هزینه هر بسته، دومیلیون ریال می‌باشد که با تقبل آستان قدس رضوی، به ازای هر بسته تنها ۵۰ هزارتومان آن را باید پرداخت شود.(حداقل سفارش نیز ۲۵ بسته است)
مهلت ثبت درخواست، تا چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه از طریق آدرس http://p.javanan.org/baste خواهد بود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.