با حضور تولیت آستان قدس رضوی
فاز اول طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) افتتاح شد

فاز نخست طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مراسم افتتاح فاز اول طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع)، امروز با حضور سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)و جمعی از مسئولین شهری مشهد مقدس برگزار شد و با افتتاح این فاز از اردوگاه، ۲ سالن ۲۰۰ تختخوابی به همراه فضای سلف سرویس و حسینه، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح فاز نخست از طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) که شامل راه اندازی ۴ ساختمان ۸۰۰ مترمربعی می‎شود، امکان اسکان و پذیرایی ۴۰۰ نفر به صورت شبانه‏روزی در این اردوگاه فراهم شد.

اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) یا همان «باغ بیلدر» با ۱۸۰ هکتار مساحت در منطقه ییلاقی طرقبه مشهد واقع شده است که سال‎ها از آن استفاده محدود می‌شد، اما با دستور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی این باغ به اردوگاهی فرهنگی- تربیتی برای جوانان اختصاص یافت واز اسفندماه سال ۹۵ پذیرای بیش از ۵۰ هزار جوان و نوجوان از سراسر کشور شده است.

با بهره برداری از این مجموعه ، موسسه جوانان آستان قدس رضوی ، به همراه فضای اردوگاهی مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) و دیگر فضاهای اختصاص یافته، ظرفیت پذیرش روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ نفر را به صوت شبانه روزی خواهدداشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.