با حضور کاروان‌های «زیر سایه خورشید»
جشن‌های ویژه دختران در ۸ استان کشور برگزار شد

همزمان با ایام نورانی کرامت رضوی، جشن‌های ویژه دختران با حضور کاروان‎های زیر سایه خورشید در ۸ استان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این ویژه برنامه به همت تشکل‌های شبکه جوانان رضوی همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در ۸ شهر قزوین، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس کاشان و هرمزگان با حضور خدام بارگاه منور رضوی برگزار شد.

حضور کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در این استان‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی با نگاه مهندسی فرهنگی، ورود پرچم گنبد امام رضا(ع) به محل برگزاری جشن‌ها، نقاره‌زنی به صورت زنده، اهدای گل به دختران به مناسبت روز دختر، اجرای سرود و شعرخوانی، اهداء جوایز و بسته‌های متبرک از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ویژه برنامه‌ها بود.

همزمان با نخستین روز از ایام دهه کرامت رضوی که مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر است، جشن باشکوهی در پارک شرقی طاقبستان استان کرمانشاه برگزار شد که یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این جشن بازسازی صحن انقلاب بود.

شهر کاشان یکی دیگر از میزبانان این جشن باشکوه بود که با برگزاری جشنواره ملی «آه و آهو» در مدرسه ماندگار امام خمینی(ره) روزی به یادماندنی و خاطره انگیزی را برای دختران این شهر رقم زد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.