در ایام دهه کرامت رضوی:
بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در اصفهان اجرا می شود

۱۸۵ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت رضوی در اصفهان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان خادمان رضوی به مدت ۱۰ روز از چهاردهم تا بیست و سوم تیرماه جاری در استان اصفهان حضور پیدا کرده و در ۱۸۵ برنامه فرهنگی در شهرستان های مختلف استان با هدف تحقق زیارت از راه دور ثامن الحجج(ع) شرکت می کنند.

سال جاری، دوازدهمین دوره جشنواره مردمی زیرسایه خورشید است‌ که هدف از برپایی آن فراهم آوردن امکان زیارت از راه دور از طریق حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرهای مختلف و حضور در میان مردم می باشد.

کاروان خادمان رضوی امروز صبح با ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفتند.

در مجموع ۱۸۵ برنامه فرهنگی شامل جشن های عمومی شهرستان ها با حضور آحاد مختلف مردم شهرستان ها و جلسات خاص و ویژه در دوازدهمین دوره جشنواره مردمی زیرسایه خورشید در سطح استان اصفهان برنامه ریزی شده که توسط دو گروه خادمان رضوی اجرا خواهد شد.

شانزده دیدار با خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت استان، دیدار با جانبازان سرافراز، حضور در ۱۰ امامزاده و بقاع متبرک مقدس معزز در سطح استان، دیدار و گفت گوبا نماینده ولی فقیه و حضرت آیت الله العظمی مظاهری و ۶ امام جمعه شهرستان ها اعم از امام جمه شهرهای خوانسار و نجف آباد، گزو برخوار، جرقویه و.. و حضور در ۱۱ بیمارستان و دیدار با بیماران از جمله برنامه های پیش بینی شده به شمار می رود.

دیدار و گفت وگو با علمای بزرگ شهر اصفهان همچون آیت الله مهدوی و آیت الله ناصری و دیدار با طلاب، سرزدن به ۵ زندان بزرگ استان و اجرای برنامه معنوی در میان زندانی ها و همچنین برخی از کارخانجات و مراکز کارگاهی بخشی دیگر از برنامه های فرهنگی کاوران خادمان رضوی را به خود اختصاص داده است.

برنامه های فرهنگی به نحوی برنامه ریزی شده است تا به هر نحو ممکن زیارت از راه دور ثامن الحجج(ع) در دهه کرامت برای همه اقشار مختلف جامعه تحقق یابد.شهرستان های فریدن، بوئین میان دشت، نجف آباد، فلاورجان، داران، اردستان، سمیرم، کوهپایه، شهرضا، دهاقان، خمینی شهر، نائین و جرقویه، درچه، خوراسگان، خوانسار، مبارکه و شهر اصفهان از جمله مکان هایی است که کاروان خدام حرم مطهر رضوی حضور پیدا خواهند کرد و به اجرای برنامه های معنوی، مدیحه سرایی و ازدواج رضوی می پردازند.

لازم به یادآوری است، دوازدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید از چهاردهم تا بیست و سوم تیر ماه میزبان علاقه مندان خواهد و امسال برای نخستین بار است که این جشنواره در اصفهان با مسؤولیت رهپویان وصال اصفهان و با همکاری شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.