حضور کاروان زیر سایه خورشید در مناطق سیل زده خوزستان + عکس

کاروان زیر سایه خورشید، سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان را از سومین روز از دهه کرامت آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این برای دوازدهمین بار است که ویژه برنامه های دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

خدام آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیرسایه خورشید از پانزدهم تیر ماه وارد مناطق محروم و سیل زده این استان شده اند تا از نزدیک با مردم این مناطق دیدار کنند.

همچنین امسال خدمات کاروان زیر سایه خورشید در مناطق محروم و سیل زده استان خوزستان بیش از پیش بیشتر خواهد شد که از آن جمله می توان به حضور خادم یاران اشاره کرد.

در استان خوزستان تعداد ۵ هزار خادم یار وجود دارد که این افراد در قالب گروه‌های جهادی، تیم‌های پزشکی و دیگر خیرین ساماندهی شده اند.

برگزاری مراسم ازدواج رضوی ۴۰ زوج، برنامه دیگر ویژه دهه کرامت می باشد که جهیزیه زندگی این زوج ها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی این استان تامین شده است.

خدام آستان قدس رضوی تا بیست و سوم تیرماه جاری در استان خوزستان حضور خواهند داشت و در این مدت ۱۱۰ جشن در ۲۸ شهرستان و ۱۳ نقطه از شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی می باشد که در طول این مدت پیش بینی شده است.

در طول یک سال و نیم گذشته ۱۴ هزار زائر اولی استان خوزستان به مشهد مقدس اعزام شده اند که این زائران در مناطق محروم ساکن بوده اند و روند شناسایی و اعزام زائر اولی‌های دیگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادامه دارد.

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.