کاروان زیرسایه خورشید میهمان مردم اردبیل می شود

خدام کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت رضوی، میهمان مردم اردبیل می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این دهه از بیستم تیر ماه وارد استان اردبیل خواهند شد.

خادمان بارگاه منور امام رضا(ع) با حضور در اردبیل، برنامه‌های مختلف از جمله دیدار با رزمندگان مدافع حرم، جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعت سطح استان اردبیل و حضور در جمع زندانیان، مددجویان کمیته امداد و مراکز نگهداری کودکان سرطانی را انجام خواهند داد.

کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت رضوی در مدت حضور خود در این استان به شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، نیر، نمین و سرعین سفر می‌‌کند.

در ایام دهه کرامت برنامه‌های مختلف دیگری نیز در نظر گرفته شده است که در این راستا می توان به دیدارهای مردمی، برگزاری جشن مردمی میلاد امام رضا(ع)، دیدار با مدد جویان بهزیستی، بازدید از مناطق محروم، حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران، دیدار با پاسداران و سربازان تیپ و… اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، خدام رضوی کاروان زیرسایه خورشید از بیستم تا بیست و چهارم تیر ماه جاری به مدت ۴ روز در استان اردبیل حضور خواهند داشت که طی این مدت برنامه متنوعی برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.