با حضور کاروان زیرسایه خورشید صورت می گیرد؛
اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ۷ شهرستان استان مرکزی

هفت شهرستان استان مرکزی میزبان حضور خادمان کاروان زیرسایه خورشید در ایام دهه کرامت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی(ع) در دهه کرامت در شهرستان‌های خنداب، کمیجان، شازند، خمین، ساوه، زرندیه و اراک حضور می‌یابند.

در این راستا بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت این ایام در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ۷۰۰ نفره دختران نمونه استان در بوستان شهدای آلومینیوم اراک، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی، خطاطی و شعرخوانی، برگزاری همایش کاروان کرامت متشکل از خادمان حضرت معصومه(س) در بوستان ملت اراک و اجرای برنامه ۲۰ شب و ۲۰ جشن در بوستان‌های امیرکبیر و ملت اراک از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در استان مرکزی به شمار می رود.

همچنین حضور کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی(ع) در شهرستان‌های خنداب، کمیجان، شازند، خمین، ساوه، زرندیه و اراک، برگزاری جشنواره سرود رضوی با حضور ۵۰ گروه سرود از نقاط مختلف استان، برپایی جشن دهه کرامت در تمامی شهرستان‌های استان، برنامه‌های دیگر ویژه دهه کرامت را در این استان به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، می توان به برنامه هایی همچون برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با مددجویان نهادهای حمایتی استان و برپایی شب‌های فرهنگ رضوی اشاره کرد.

آذین‌بندی، محله آرایی محلات و مساجد از سوی نهادهای خدماتی از قبیل شهرداری‌ها و هیئت ‌امناهای مساجد نیز انجام شده و این استان آماده برگزاری جشن‌های دهه کرامت است.

لازم به یادآوری است، کاروان زیر سایه خورشید هجدهم تیر ماه وارد استان مرکزی می شود و تا بیست و چهارم ماه جاری در شهرهای مختلف این استان حضور دارد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.