نماینده ولی فقیه در یزد:
حضور خدام رضوی در شهرها، فرصت مغتنمی برای ارتباط قلبی با امام رضا(ع) است

نماینده ولی فقیه در یزد در دیدار با خدام رضوی گفت: حضور خادمان کاروان زیرسایه خورشید در شهرهای کشور، فرصت مغتنمی برای ارتباط قلبی بیشتر با امام رضا(ع) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، خدام حرم رضوی در نخستین روز حضور خود در شهر دارالعباده، با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند.

آیت‌الله ناصری ضمن خیر مقدم به خدام رضوی، به عشق و علاقه وافر مردم یزد به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری چندین ساله جشن‌های زیر سایه خورشید، حرکت دو کاروان پیاده‌ به سمت مشهد مقدس و سکونت یزدی‌ها در مشهد، نشانه عشق و علاقه مردم یزد به امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: امام رضا(ع) حلقه وصلی است که عاشقان را به معشوق بزرگ، خدای متعال می‌رساند و حضرت توجه خاصی به خدمتکاران، زوّار و عاشقانش دارد.

امام جمعه یزد از خدام خواست تا در این مسیر به بیان حکمت‌ها، نصایح، بیانات و رشادت‌های امام رضا(ع) بپردازند و بر علم و اعتقاد مردم بیفزایند.

وی خطاب به خادمان کاروان زیرسایه خورشید گفت: هر جا دلتان و دل مردم، متوجه خدا شد، نابودی دشمنان دین به ویژه آمریکا و انگلیس را از خداوند بخواهید.

در پایان این دیدار همچنین حجت‌الاسلام حیدری؛ دبیر دوازدهمین جشنواره زیرسایه خورشید گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.